+357 25 200 000

AAμέγεθος κειμένου:

Το Mediterranean Hospital of Cyprus στηρίζεται σε ανθρώπους οι οποίοι προσπαθούν να παραμένουν ενήμεροι και να βελτιώνουν τις δεξιότητες τους.

Έχει τεθεί ως βασικός στόχος η σταθερά υψηλή ποιότητα στην παροχή υπηρεσιών από ανθρώπους με την καλύτερη δυνατή γνώση του αντικειμένου τους.

Το πρόγραμμα συνεχούς εκπαίδευσης του προσωπικού, συμβάλλει σε αυτό συνδέοντας την καθημερινή πρακτική, με την επιστημονική γνώση.

Η προσπάθεια μας στοχεύει στην παροχή τεκμηριωμένων ιατρικών και νοσηλευτικών υπηρεσιών, πάντα με ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Θέλουμε και στοχεύουμε όπως ο νοσηλευόμενος
ασθενής να παραμένει ικανοποιημένος τόσο από τη σωστή ιατρονοσηλευτική φροντίδα αλλά και από την ευγενική και ανθρώπινη αντιμετώπιση από όλους στο χώρο του Mediterranean Hospital of Cyprus.

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης του ανθρωπίνου δυναμικού περιλαμβάνει την αντιμετώπιση σοβαρών περιστατικών είτε νοσηλευομένων ασθενών είτε στο τμήμα Επειγόντων περιστατικών, με χρήση βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού.​Γίνεται εξομοίωση καταστάσεων που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας επαγγελματίας υγείας, στο χώρο εργασίας του ή και εκτός αυτού. Η εξομοίωση βοηθάει στην εξοικείωση όλων σε συγκεκριμένους αλγόριθμους αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών, με αποτελεσματική ακρίβεια, χωρίς χρονοτριβή.

Κατά διαστήματα γίνονται απροειδοποίητες ασκήσεις ελέγχου της ετοιμότητας των ομάδων αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών, ούτως ώστε το προσωπικό να παραμένει σε συνεχή εγγρήγορση.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αυξημένο επίπεδο ασφάλειας των νοσηλευομένων ασθενών και κατεπέκταση την εξασφάλιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.

Είμαστε ευγνώμονες που έχουμε πετύχει ποσοστό 96.43 % ικανοποίησης των ασθενών και επισκεπτών μας για το έτος 2016, τιμητική βαθμολογία
που δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς τους ασθενείς και τις οικογένειες τους που μας εμπνέουν να κάνουμε ό,τι καλύτερο γι’ αυτούς.

Νότης Ζαννέτος - Γενικός Διευθυντής